Call centrum a Helpdesk

Společnost XANADU a.s. zajišťuje pro své registrované zákazníky profesionální Call centrum (Telefonický Hotline) a internetový helpdesk.

Naši proškolení operátoři na hotline jsou připraveni vám pomoci v režimu 24/7/365 (dle podepsaného kontraktu). V případě, že problém nevyřeší po telefonu, předají incident, včetně celého popisu na specializovaného a vám přiděleného technika, který řešení dokončí ve stanovené SLA.

V případě, že dáváte přednost e-mailové či elektronické komunikaci, je pro vás připravena on-line aplikace Helpdesk, kde po zadání Vašeho přihlašovacího jména a hesla můžete zadat incident a zahájit tak jeho řešení. Průvodce vás přesně provede požadovanými informacemi, systém sám vyhodnotí a přiřadí správné SLA parametry. K dispozici budete mít přehledný seznam zadaných incidentů a jejich stav, o každé změně stavu budete informování e-mailem.

Celý systém je vysoce variabilní, tzn. umožňuje specifické přizpůsobení na míru každého zákazníka.

Samozřejmostí systému je manažerský přístup a reporting on-demand případně pravidelné zasílání stanovených reportů, překročených či nesplněných SLA, reklamací atd.